Kuem Merhaba kızlar, doktor bugün bana famera isimli ilacı verdi yarın başlicam inşallah. Bu ilacı kullanıp faydasını gören oldu mu acaba ? İlaç bittikten sonra kontrole gidicem çatlatma iğnesi yapılıcak 🥲
Ballkusum_33 Kuem bende ilk kullanımda sağlıksız gebelik geçirdim. 3 ay sonra bi daha kullandım çatlatma iğnesi için geç kaldığım halde Allah nasip etti 28+1 olduk. Rabbim sana da nasip etsin inşallah 🤲🥰
Lazistan Bende kullandım 5 gün boyunca bitti yumurta büyüklüğüne baktı bugün pazartesi tekrar gel boyutuna bakalım dedi
calciumoxalat Benimde 2 gebeliğimde de kullandigim ilaç insallah sizde faydasini görüp güzel haberler alirsiniz 💗 3 ay deneme yaptiriyor doktorlar.
Bfduam calciumoxalat merhaba, ikisindede ilk kullanımda mı olmuştu? Bu ay Dr başlattı, bir kaç gün sonra kasıklarımın altı derinden sızlamaya başladı, sende de benzer miydi? Kac ml oluyirdu yumurta ve kaç tane sağ sol?
calciumoxalat Bfduam ilkinde ilk denemede oldu ikizdi , 2.seferde 2.ay oldu tekil gebelik şu an. sanirim 17 18 mm civarindaydi yumurta catlatma ignesi vurmustum.
calciumoxalat sanirim 14.gunuydu tam hatirlayamadim ama iyi sizinde 13 14mm den sonra olgun yumurta olmus oluyor
Yusufayazin__annesi Kuem ben canım 2 ayında düşük 3 ayda gebe kaldım şuan oğlum 3 yaşında 5 yıl olmadı korunmadihimiz halde hiç bir sorun yok gözüküyordu 6 ay öncede gebelik olsutu istediğim için ama düşükle sonuclandi