Asdas123123 Kızlar 34 hafta olduk ve qson,kaç gündür baş ağrısı arttı birde bugun tansiyon olctuk 3 defa iyi çıkmadı. Sonra dediler bebeği ultrasona aldık bebekte herhangi şey çıkmadı ama bende de baş ağrısı,dinmedi sebebi nedir?