Canım benimde 9. Haftada kalbi durmuşdu ama benim hicbir belirtim yokdu 11. Hafta kontrolde öğrenmişdim, kürtaj olmaj istemiyorsan hap ile düşürelim demişdi öyle yapmışdım öyle kendi kendine bekleme bari ilac verseymiş, her ilacı ictiğimde arkasından ağrı kesici ictim ama affedersin elim kadar 2 tane parca geldi psikolojikmen kötü oldum 1 sene oldu unutamıyorum istersen kürtaj ol korkutmak istemem tabi..