Nazzlii Merhaba arkadaşlar antalya da oturuyorum ailem ayvalıkta ve kimsem yok malesef komşularım da hepsi çalışıyor ya da yabancı evde canım çok sıkılıyor uğraşacak bi şeyler ya da internet üzerinden çalışacak bi iş arıyorum kendime önerisi olan var mı
Mel-sin Bende senin gibiyim. Tek görüştüğüm kişi kayınvalidem o da aynı binadayiz. Şimdi kızımın magnetlerini yapmaya adadım kendimi uğraş olsun dye
Nazzlii Mel-sin aynen benim de tek görüştüğüm kayınvalidem aynı şekilde aynı apartmandayız ama o da artık bi yerden sonra görüşmek yetiyor😊