Hanımlar 15+3 haftalık hamileyim ama sanki hamile gibi değilim iştahım yerinde, göğüs uçlarım acırdı onlarda kayboldu. Sadece akıntı var başkada birşey yok. Karnımda çok büyümedi arada büyüdü gibi geliyo ama iştahım açıldı kilodan mı acaba diyorum 🙄 sizde durumlar nasıl belirtileriniz var mı?