Asim_Mehmet 33+2deyim. Bu hafta bebeğim ters döndü ve aşağı indi. Doğumu ertelemek için ilaç kullanıyorum. Ama göğüslerimdeki dolgunluk gitti, bir salınmışlik var, neden sizce ?
Zeynppppp Asim_Mehmet aynı böyle sert oluyor bazende salıyor anlamadım ilk gebelikte hiç bişi yoktu ama sertliği gitti gögsümün aynı haftalardayız normaldir