Selam kızlar
Bugün şeker yüklemesi yaptırdım açlık 88 normal fakat
60 dk sınır 180 benim 200
120 dk sınır 153 benim 177
Sonuçlarımı PDF ile Dr yolladım ama artık sabaha cevap verir. Böyle benim gibi Tokluk şekeri çok yüksek çıkan var mı aşırı moralim bozuk benim yaaa :(
Bu arada Çok düzenli besleniyorum
Gebeliğim planlı gebelik ve gebe kalmadan 3 4 ay öncesinden sağlıklı beslenmeye karbonhidrat ve tatlıyı minimuma indirdim.
Şu anda bile 10 günde bir tatlı yersem yiyorum o da nefis körlüğüne.
Bal reçel vs mini minimumda yani her sabah değil öyle diyim
Beyaz ekmek kesinlikle yemiyorum , çavdar ve ya buğday tüketiyorum
Nedir şekerimi böylesine yükselten besinler
Sadece gebeliğin etkisiyle mi bu derece yükselmiş yoksa yediklerim tetiklemiş mi
Şeker testi yüksek çıkanlar lütfen moralimi düzeltecek birşeyler söylesin bana.
Şekerin bu denli yüksek olması bebişe zararlı mı mesela. Kafam da elli bin soru. Google amca ya sordum bi ton negatif şeyler söyledi bana. Doğum da kayıp vs gibi.
Öf modum düştü