Kızlar bilenler vardır belki normal doğum bekliyordum çok uğraştım bebeğimi çok bekledim 40. Haftada doğurdum ama sezeryan ile. Benim için zor bir süreç oldu hikayemi paylaşmak çok istiyordum ama paylaşıp kimseyi etkilemek istemem herkesin bünyesi veya doktoru bir değildir çünkü ikisi de çok önemli bence sezeryanda. Neyse konuya geçiyorum 9 gün oldu doğum yapalı iki gündür basürüm var çok acıtıyor daha öncede olmuştu ama zeytinyağ ile içe sokuyordum geçiyordu şimdi içe girmiyor bile geri çıkıyor ne yapabilirim? Birde hemen iyileşmek adına hep ayaklandım ben hiç yerimde durmadım sanki yatınca daha kötü olucam gibi geldi bu yüzden mi acaba basür çıktı yine 🤦🏻♀️