Ozge2204 Kızlar bir akrabam var adeti gecikince test yapıyor pozitif ama bi kaç gün sonra regl oluyor. Erken gebelik testide pozitif çıkıyor diğeride bi kaç gün bekleyip öyle hastaneye gideyim fiye düşünmeye kalmadan hastalanıyor yaşayan var mı bu durumu 🙄
Ozge2204 70_siradanbiri Daha önce boş gebelik kimyasal gebelik yaşamış ama neredeyse iki ayda bir bazen her ay bu şekilde doktor bir problem olmadığını söylüyor üst üste kimyasal gebelik yaşanır mı ki 🙄
70_siradanbiri Ozge2204 yaşanır diye okumuştum eşi sperm dna hasar testi yaptırsın akrabanizda sikinti yok denilmişse 🙏
70_siradanbiri Ozge2204 şöyle soyliyim ben de yaşadım kimyasal gebelik o ay yumurtam yamuktu resmen dollenirken sıkıntı olmuş yumurta kalitesiz olunca .