Bencede alakası yok. Oğlum olucak (canın tatlı çeker derler ya) ilk bir ay sadece hamur işiyle beslendim mantıdan böreğe poğaçaya ekmeğe düşüyordum hep. Sonra da hep acı ve tuzlu şeyler yedim. Hala doğru dürüst tatlı yemek çekmiyo canım. Hep böyle kebap,dürüm,domates,patates,peynir,yumurta vs öyle şeyler istiyorum ❤️