Durdudiler Hep denir ya normal doğum yapınca adet sancıları bitio diye doğru mu var mı aranızda bunu tadan?
Demetdemircioglu Durdudiler 40imdan sonra oldum sancisiz bu ay nasil gelcek merakla bekliyorum🤣belim ayrilircasina sanci cekerdim onceden