kediliyagmurr_00 canım benim oglumda öyleydi.yasadııgım yerde doktor bile yoktu sehir sehir gezdik kıs günü,hiç uyumayan kusan,sarılık.cocuk tutmayı bilemezken hastane hastane kan aldırmak ..internette yok beyni bilmem ne olur yaZısı falan..kan grubun cocukla farklıysa bile uzayan sarılık oluyormus baana bunu kimse dememilti.tam 3 ay sürdü.korkma kuzum geçecektir.sen sık sık emzirmene bak,kaka yapıyorsa sorun yok