sedefyrs1101 Kızlar sabahtan nefes darlığım oldu karnımın içi bi değişik oldu kasılma gibi , 1 saat sonra baş ağrısı başladı 4 kere kustum üşüme başladı halim yok oturamıyorum bile normal mı bu ya acile gitmeme gerek varmı birde hamileler parol icebiliyor mu ?
ayse1990---- sedefyrs1101 korkutmak istemiyorum sizi ama üşüme baş ağrısı mide bulantısı vardı tansiyonumu ölçtüm 16,8di bugün hemen doktoruma gittim bu gibi durumlar gebelik zehirlenmesinin belirtileri oluyor dedi tansiyon ilacı başlattı varsa aletiniz i ölçün yoksa da bi acile gidin içiniz rahat olsun
myangelson sedefyrs1101 parol icebilirsin canım ama bence bı git acile. Tansiyonuna falan da bakma ihtimalin varsa bı bak ben tansiyonum yükseldiği zaman kusuyorum genelde. Üşüme de vücudunda çok su kaybı vs olduğu için olabilir
zehra-ss sedefyrs1101 Bu bebekle ilgili değil sanki seninle ilgili bir hastalık Üşütmüş falan olabilirsin mideni
sedefyrs1101 ayse1990---- Aşağıda kayinvalidemde var bi ölçeyim. Kaç olması lazım peki bilginiz varmı kaç üstü yüksek tansiyon oluyor ?
sedefyrs1101 myangelson Kayinvalidemde var bi ölçeyim. Kaç olması lazım peki bilginiz varmı kaç üstü yüksek tansiyon oluyor?
myangelson sedefyrs1101 bana 14-9 olduğu zaman acile git demişlerdi bazı doktorlar 13 u de yüksek buluyor. Benim mesela tansiyonum hamileyken de normal zamanda da 13 e çıktığı zaman baş ağrısından ölürdüm bı bak bakalım 🙏🏻