Sinem94 Yani bugün dedim ya hiç çıkmasaydın ya da 3 4 gende çıksaydın doktor bu kadar hafife alınca 🤷🏼♀️ o kadar arada kaldım ki
2prensesannesiiii Sinem94 bilmiyorum kuzum hematolojiye gitmedim hiç bilgim yok dr la görüş bi sen 🙏🏻
1bade Sinem94 sonunda doktor iğne kullanacaksın dedi zaten adet gecikmenin beklemeden ogren gebeligi dedi
Sinem94 1bade senin kaç gende var cnm direk iğne demiş inşallah sağlıklı gebelikler elde ederizde bu streslerimize değer
Cgdm34 Sinem94 canım sonucların teyzemınkıyle aynı ve teyzemın ıkı dusugu oldu aama doktorun rahım fılmını ıstıyorsa onuda mutlaka cektır ☺️
1bade Sinem94 3 genimde canım, inşallah ya valla ne çektim neler gördüm ya sabır diyorum şimdi de bebek bekliyoruz olmadı henüz bakacağız
aysegg Canım benimde 2 kimyasal gebeligim var 3 genimde heterozigot çıktı ama doktorum kimyasalların sebebi pıhtılaşma olamaz dedi kese görüldükten sonra kan sulandırıcı kullanmam gerekiyormus
Sinem94 aysegg evet kimyasal sağlıklı yumurta ve sperm dollenemediği için oluyosuyormuş pıhtılaşma ise ileri ki haftalarda kayiplara neden oluyormuş 🤷🏼♀️
Mucizee123 Sinem94 tek gende heterezigot önemsenmiyo canım benim sonuçlarımda senle aynı şekilde doktor önemli değil dedi.
Sinem94 Mucizee123 cnm senin doktorunda mi kan sulandiriciya gerek yok dedi gebe kaldın mı kullanıyormusun ?
Sinem94 1bade senin daha fazla imiş sabırın sonu selamettir cnm inşallah yakın zamanda güzel haberi alırsın
melekmommm Sinem94 canım tek gen olarak değil hangi gende olduğu önemli. Faktor 5 leiden en önemli gen. Araştırabilirsin. İğne kullanmalısın önemsemeyen doktora güvenme
Sinem94 melekmommm benim FV (Leiden)c 1691> A heterezigot gebeliğimi daha dün öğrendim doktorum kese görülünce iğneye başlayacaz dedi önemsiz diyen doktora gitmedim hiç