[silindi] iskembeyi iyice temizle onun içine sarımsak karabiber pul biber azıcık biber salçası tuz karıştır birbirine iyice geçsin hemen yemeyeceksem buzdolabında beklesin hemen yiyecekten düdüklü tencerenin içine koy ağzını kapat 1 1.5saat pişsin eski düdüklü tencere ise digerinden de 1 saat pişsin saati dolduktan sonra as kavuracagin tavaya saç tavaya al içine koy iyice suyunu vekee kadar kavuravak pişir şimdiden afiyet olsun ❤️