gkbyza eylulicten zaten sonrası kara göründü yani 1-2 bilemedin 3 kez gidersin nstye 😅 ben hep diyodum bu kız 37-38 de gelir diye ama tık yok sabrımın son damlasını kullanacak galiba 😅
eylulicten gkbyza benimki gelir bence yerinde duramiyor 😊 saglikla gelsin 38 de gelsin yeter 😊 konusuyorum hep onunla zaten kizim bak soyle gel boyle gel suan gelme azcik daha sabret 2 hafta daha sabir 😂
Son-ali295 eylulicten benim annede var gelmiyor kaynanam benden daha tecrübesiz ve aksine kalabalıklar ve bana yardımları değil zararları var eşim desen heves bırakmadı böyle bir ortama nasıl dogurcam bilmiyorum herkes ayrı tiriptr of off
eylulicten Son-ali295 sen esi falan filan dusunme karnini sev dogacak cocugun en yakin arkadasin olcak ❤️
Son-ali295 eylulicten valla beni ayakta tutan da o ya yoksa ne çekilecek bir hayat nede cevre bir tek kızım 🤗
eylulicten Son-ali295 aynen oyle hepimiz senle hemen hemen ayni durumdayiz. Biz bebisimize odaklanalim 😊🌺
Sadiyekrkc Bende hep görüş günü derim😂bizimde görüş günümüzdü pelvik muayene yapıldı ama kemiğim baskı yapıyormuş beb ğin başı sıkılabilir burda dedi 25 ekime sezeryan günü aldık. Hayırlısı ile kavuşacağız bebeğimize herkes sağlıkla kavuşsun inşallah 💙
eylulicten Sadiyekrkc ayy benimde iste cati muayenesi 2 hafta sonra 🥹 hayirlisi neyse hakkimizda o olsun normal ya da sezeryan ama iste bakacak kimsen olmayinca normal olsun diye dua ediyorsun 😊
Sadiyekrkc eylulicten korkulacak hiçbir şey yokmuş o muayenede doktorum canın çok yanarsa söyle bırakırım dedi zaten anlıyorlar hemen neyin ne olduğunu. Allah yardımcın olsun inşallah 🙏 kımseyi yalnız bırakmasın rabbim
mertveannesi2211 eylulicten hissetmedigim halde nst de sancı çıkıyor hemde baya doktor da doğum riskine karşı yatırıyor bakalım en son ne zaman gelcek bizim yaramaz bebek
eylulicten mertveannesi2211 aci esiginizden muhtemelen bazi kadinlar hissetmiyor 🌺 saglikla gelsin ❤️
Akan Son-ali295 ben 33+2 deyim doktorumun psikolojik olarak beni sezaryana hazırladığını hissettim ve bugün başka bi doktora muayene oldum. İlk doktorum plesanta aşağıda demişti bugün gittiğim doktor yukarıda ve normal doğuma uygun olduğunu söyledi… soru işaretiniz varsa başka bi doktora görünün ama önceki doktorunuzdan şikayet etmeyin başka bır sehırden geldıgınızı söyleyin mesela
Son-ali295 Akan aynen haftaya kontrolüm olucak başka hastaneye ve başka doktora gidicem bakalım ne diyecek
qzm2022 eylulicten ben bugun gittim 34.haftadayiz makat geliş dedi 37.haftada kontrole gidicem ayniysa sezeryan dedi bende normal doğum istiyordum
mertveannesi2211 eylulicten acı esigim çok çok düşük tersine elimi carpsam oturup ağlarım acısına 🙂 teşekkür ederim hepimizin ki sağlıcakla vaktinde gelir inşallah 🥰