didemmmm1705 Annişş adayları merhaba. 8 haftanın başlarındayım ve acayip son 2 gündür ağrı batma sancı var 🥺 ayaklarımı sıcak tutuyorum üşütme kaynaklı değil. Doktor randevuma 2 hafta var siz bu durumLarda ne yapıyorsunuz? 🥺
Sla8995 didemmmm1705 idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilir 🤔 acayip batma ağrı demişsin demek ki az değil bilemedim canım bi tahlil yaptır istersen idrar yolu için
didemmmm1705 Sla8995 daha önceden vardı da şaşe falan kullanmıştım 🥺 2 gündür acayip oluyorum 🥺 randevuma daha var şuanlık bekliyroum ama napmam gerek bilmiyorum teşekkür ederim canım 🍀
Sla8995 didemmmm1705 benim de şu an var idrar yolu enfeksiyonu mesela canımı çok sıkıyor o ayrı geçmedi gitti korkuyorum ben de 😒😞😞🙁 bol su da içiyorum Salı akşamı içmiştim saşe doktoruma sordum bir daha tahlil ne zaman yaptırayım diye 4-5 gün sonra dedi pazartesi bende yaptıracağım test tahlil yani umarım düşmüştür geçmiştir saşe işe yaramıyor bence çok 😒😒
didemmmm1705 Sla8995 ahh Allahım şifa versin canım 🥺🥺 seni çok iyi anlıyorum inşallah temiz çıkar sonucunn 🍀
didemmmm1705 Sla8995 daha yeni gebelik diye dr nosunu paylaşmadı daha. Korkuyorum düşük tehlikemde var
didemmmm1705 Sla8995 daha önce düşüğüm oldu ve damar tıkanıklığım var açıldı damar izi var ama yüksek riskliymişim perili bir bölüm dediler o bölüm için salı devlete gideceğim hakkımda hayırlısı
Sla8995 didemmmm1705 anladımm canımm çok çok geçmiş olsun seni çok zorlamaz inşallah 😔🙏🏼🙏🏼içini ferah tut ama bozma moralini çok. Damar tıkanıklığım var açıldı damar izi. Var derken anlayamadım tam
didemmmm1705 Sla8995 inşallah canım inşallah Allah hepimizin yardımcısı olsunn insallahh❤️ Seneler önce bacağımda damar tıkanıklığım vardı. Hamilelikte nükse ediliyormuş