Aynısı bende de var 20 haftalıkken başladı çok korkup doktora gitmiştim dikişlerim yırtıldı sandım yakan bı acıydı baktılar sadece gerildiği için acidigini söyledi doktor bisy yok normal dedi şu anda 36 haftaligim çok ayakda durdugumda agriyo alışın bence çok yormamaua bakın kendinizi doğuma kadar gecmiycek çünkü