Merhaba kızlar ben112 kiloda hamile kaldım ve boylu bir bayanın 1.78 boyum var. Şuan 34 haftalık olduk8 ayda sadece 6 kilo aldım. Neyse bugün devlet araştırmaya gittim ve doktor kilomu sordu bende deyince kilomu doktor da bana direk 100 kilo ve üstü olan hamile insanları doğuma alamayız başka hastaneye gidin dedi. Ve rencide eder gibi konuştu. Hayır yani 8 ay boyunca hiç bir doktor demedi ki hastane doğuma alamaz boyle diye daha yolun sonuna gelmişiz artık kapı kapı hastane mi dolascaz? Sizce burda kim haklı? Kiloluyum diye hastanede doğuma alınmadım ve burada doktorlar kendine güvenmiyor resmen kapı dışarı etti. Sağlık bakanlıgı arayıp dedik onlar da hastaneyi haklı gördü. Çok rezil durum.