Bence süt erken gelir, geç gelir diye bir kural yok bu insandan insana değişen birşey. Yani genetik veya vücutla alakalı olan birşey olduğunu düşünüyorum. Yiyip içmeyle olan birşey de olduğunu düşünmüyorum. Yediklerine çok dikkat edip sütün hiç olmaya bilir ama yediğine dikkat etmeyip sütün çok çok olabilir. Ben sezeryan oldum ilk doğumumdu sadece kendime gelene kadar 2 kere kızıma biberon verdiler kendime geldikten sonra hemen emzirdim ve birdaha biberon mama vs gerek kalmadı 2 sene emzirdim tek göğüsle ve ek gıdaya geçemedik bile sadece anne sütü istediği için. Yemekle hiç alakam yok hiç dikkat etmem vay pekmezmiş vay oymuş hiç öyle şeylere inanmıyorum. Aileden genetik olan bişey bence annemle teyzeminde çok çok sütü varmış mesela benimkide öyleydi çok şükür. Şimdi ikinciye hamileyim bakalım ne olacak ama sütüm gelecek mi nasıl olacak kafaya takmak bence o etkiliyor. Herşey beyinde başlıyor ve bitiyor takmayın gelirse gelir gelmezse herkes anne sütüyle büyümüyor ne kadar çok stress yapar bişeyden korkarsanız o kadar ters gider herşey bu her konu için geçerli