Ssevo_0713
Tabiki her kadın normal doğum yapmak ister hem daha sağlıklı hem birçok avantajı var. Ama önemli olan bebeğinizin ve sizin sağlığınız. Örnek bebeğiniz 4 kilo falan doğarsa sezaryen tercih edebilirsiniz çünkü iri bir bebek olduğu için siz doğumda hem zorlanabilirsiniz hemde bebeği kolay çıkarmak için atılan aşağıdan kesikler doğumdan sonra sizi zorlayabilir. Bide bebek 4 kilolarda falansa normal doğum biliyorsunuz aniden olan bişey belli bir saati tarihi yok. Bekleyeceksiniz ve bebek bekledikçe kilo alacak kilo alınca solunum zorluğu çekiyolar ve küvozde kalabilir. Düzenli takip edin