Tvvjvgu Merhaba anneler 27 haftaliğız bebeğimin hareketleri gayet normal fakat ben dokundugumda yada konuştuğumda hiç bir tepki alamıyorum elimi hissettiği an vurmuyor sizce bu normal mi bebekler bu dönem seslere ve dokunmalara tepki vermez mi ?
Sena55 Tvvjvgu canım o 32. Haftadan sonra daha net oluyor korkmaa eğer hareket varsa hiç korkma biraz daha büyümesi gerekiyor annesi bendede öyle oldu erken olanda vardır ama her bünye farklı ben 30 haftadan sonra şekerli şeyler yiyince tepki verdi elleyince tepki verdi
Tvvjvgu Sena55 yorumunuz rahatlattı hareketleri normal sürekli hissediyorum zaten ama verdiğim tepkilere cevap alamamak korkuttu biraz