Kızlar merhaba bisersey soracağım toplu olarak 🌸
Biz defnemle bugün tam 38. Haftaya girdik.
38+4 de yani pazartesi günü muayenemiz var.
Egerki o zamana kadar dogmazsa tabi
Pazartesi günkü muayeneye gidebilirsem eğer o da iyi geçerse suyu vs vs düzgün ilerlemisse hâlâ;
Son randevum olabilirmi bir daha mı gideyim?
Hastahaneye bile gidemiyorum kafası vajinamda.
Kalkmaya kalkamıyorum yatmaya yatamıyoruz adım bile atamiyorum
Size doktor bişey demismiydi ? Burdaha gelmeme gerek yok doğumu beklicez falan diye birşey söylendi mi yani onu merak ettim 😌