Bebekdelisi az önceki mesjına yazıyorum canım korkuları bendede vardı tam o haftada burda erken doğum yapanları okuyunca kendi kendime düşünürken sancı oldum 60 lara kadar çıktı doktorumla güzelce konuştuk o haftadan beri rahatım ben rahat olunca beneişlerimde rahat hissediyorum bunu sadece artık ağırlaşmadan kaynaklı ağrılarım var olcak o kadar geçmiş doğumunu unut canım bunları ne kadar içerde tuttuk o kadar kar bizim için aklına olumsuz getirme kendimden biliyorum yaşıyor insan ne düşünse