NurM1 ya benimki içimde kıpır kıpır ama o kadar yerinin daraldığını hissediyorum ki bencede bu saatten sonra aşağıya dönemez gibime geliyor çok nadir dönüyomuş yani ben devlet takipliyim o yüzden yine son ana kadar bekleticekler muhtemelen pazartesi muayenem var belli olur 😄