Yenianne66 Aranızda yerleşme kanaması yaşayan varmı varsa nasıl bişey oluyor bizi bilgilendirebilir mi ?
yabadabaduu Yenianne66 adet günüme 2-3 gün kala 1-2 gün boyunca kahverengi lekelenmem oldu yerleşme kanaması böyle oluyor bazılarında daha kısa ve uzun sürebiliyomuş ama kahverengimsi oluyor genelde
UynakBalina Yenianne66 Açık pembe veya açık kahverengi lekeler görülüyor ve 6 güne kadar sürebiliyor.
baby3_ Yenianne66 benim çok ilginç ya 6. Haftadan 12. Haftaya kadar kop koyu oldu . Lekelenme şeklinde
Yenianne66 yabadabaduu ya şimdi benimde adet günüme bir iki gün var bugün afedersiniz lavobaya gittiğimde geldi nasıl bişey olduğunu göremedim ama tekrar üç saat sonra gittim pedimde bişey yok yine küçük abdest yaparken geldi adet kanaması anlamadım
Zln2152 yabadabaduu peki sancı var mıydı yani kasıklarda ağrı? Benim reglime 4 gün var bende lavaboya gittim iç çamaşırımda kahverengi leke vardı kasıklarda da ağrı adet mi oluyorum acaba 🥹
Yenianne66 UynakBalina benden geldi ama suyla gittiği için göremedim pet taktım pette bişey yok üç saat sonra tekrar lavobaya çıktığım zaman yine aynı oldu kafam karıştı 🤔
yabadabaduu Yenianne66 anlamanız için iç çamaşırınıza beyaz peçete koyun çok ara ara gelen bişey zaten yani bende öyleydi sürekli akmıyordu. Ama sizden gelenin rengi kırmızıysa adette oluyor olabilirsiniz tam anlamak açısından hep peöeteyle durup kontrol edin
Yenianne66 yabadabaduu pet takılı canım pede hiç bişey bulaşmamıştı peçetelik koysam daha iyi olur değil mi
Zln2152 yabadabaduu ay ne güzel sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 bende işte lavaboya gittiğimde fark ettim de birde adet gibi sancım var hatta üzüldüm bu ayda çöp oldu diye de adetime de dört gün var inşallah yerleşme kanamasıdır
prensesveannesiii Yenianne66 bende olmuştu yerleşme kanaması açık pembe ama hemen oldu bitti gün bile sürmedi
Zln2152 Yenianne66 öyle miii olsun kuzum dert etme rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏 bende olacak gibiyim sancım var bu ay da çöppp