yagmurefe Naz12- gebeyseniz kadın doğum doktoruna sonucu gösterin size kesin başlarlar benim iki değer de vardı yinede kullanıyorum iki bebeğimi kaybettim daha önce sonra bu tahıl ypaildi pıhtılaşma çıktı kan sulandirici kullanıyorum suan
Cgdm34 Naz12- bır kac genınde pıhtılaşman var canım hap ve ıgneye baslarsın muhtemelen ☺️gebelıktrn once corasprııne baslarsın gebelık olusunca da ıgrneye baslarsın dırek canım
Cey-cey Pıhtılasma var arkadasım benimde 3 gende var 3 gebelik kaybım oldu igne ve hap kullanmanız lazım ama kaçlık bilmiyorım