hzl040823 yani şöyle söyleyeyim bir öneri olarak değil ama benim de şu an ilk gebeliğim benim de aynı şekilde olmuştu hiç doktoruma danışmadım daha doğrusu normaldir diye düşünüyorum eğer çok acıyorsa dediğiniz gibi doktorunuza danışın süt kanalları geliştikçe bebeğin emmek için o kısım geliştikçe de ağrı oluşturuyor 🥰