BeyzaXx Kızlar 9 haftalık hamileyim ve aşırı derecede tüylendim yüzümde sakal gibi tüyler var göbeğim de de benim gibi bu sorunu yaşayan var mı 😔
MomBse BeyzaXx benim de göbeğim aşırı tüylendi Doğumdan sonra geçer diyorlar ama ben alıyorum malum öyle gidilmiyor kontrollere
Ozcndln BeyzaXx canim benim gobegimdede eskiden hic yokken hamilelikte doldu resmen bazen aliyorum ama bazende alamiyorum cok canimi acitiyo
Ebrumertruzgar BeyzaXx ben varim tatlim baslarda cok daha yakin zamanda cikiyodu sonlara dogru azaldi yani yine cikiyo ama bu kadar rahasiz edip kisa surede cikmiyo dogumdan sonra iyice azalcak ins
MomBse BeyzaXx ne zaman tüylendiğini ben hatırlamıyorum suan canım ama erken haftalarda başlamıştı zaten
HalisEbruoban Canım bendede oldu doktorum sakın alma dokulur dedı bebegım dogduktan ıkı ay sonra kendılıgınden dokuldu aldırırsanız hep almak zorunda kalırsınız sakın almayın ben yasadım bılıyorum😀😀