Anneler dün doğum yaptım meme ucum çok az enjektörle de pompayla da denedik çıkınca hemen bebeğimin ağzına veriyorum ama asla tutmuyor aslında tutsa çok güzel emiyor silikon uçla denedik çok güzel tutup emiyo ama sütüm henüz daha tam anlamıyla gelmedi damla damla nolur akıl verin silkonla emse doyar mı be yapmam lazım