krdelen41 Kızlar ilk bebeğim biraz tecrübesizim yenidoğan kıyafetlerde hep 50 cm yazıyor ama ben 53 cm civarı doğmuşum mesela sizce yenidoğan mı almalıyım yoksa 3 aylık mı
Mfozturk krdelen41 benim oğlum 52 cm doğdu ama bı ay kadar giydi yenidoğan kıyafetleri. Bide çabuk kilo almıştı iri bebekti. Ama sonra hemen 3 aylara geçtik. Yenidoğan yerine daha çok 3 ay alabilirsin. Büyük olsada giydirirsin