Alyaarasmom Kızlar siz bebekler için kaç takım aldınız acaba bende sadece 1 nevresim takımı mevcut ama extra almak gereklimi 🤔
Annesininkuzusu0911 Alyaarasmom ben 2 tane aldım 1 tane yetceğini sanmıyorum bence uygununda. Yedek birtane daha alın
Birsenvergili Alyaarasmom bi nevresim takımı bi uyku seti aldım canım illa ordan Burdan gelir yada fazlasına gerek yok
Zeyneptolgacagan 2 nevresim 1 uyku seti var benimde. Eğer almak isterseniz lcw öneririm kumaşları çok güzel çok kaliteli. Ben çok memnun kaldım 😊
Tgbabsra Zeyneptolgacagan aynen ben kıyafetlerini de hep LCWaikiki den almayı özen gösterdim kumaşı çok güzel
Ayseayse5664 Ben iki tane tac sipariş etmiştim o gün A101 e gelen mkimause modelleri çok hoşuma gitti bir adet daha aldım
Burcin-13 3 tane aldım ben ve indirimde bulursam 1 adet daha alıcam olur kusar falan kışa denk gelicek kurumazsa diye yedeğim olsun istiyorum
Ayseayse5664 alperenimmmmm taç outlet bebek nevresim takımı yazdım iki model çıktı biri 21 biri 27 idi aldım ve hiç bir defosu çıkmadı şansıma kız erkek olduğunu belirtmeyi unutmuşum unisex geldi arada girin güzel eşyalar gönderiyorlar A101 deki 25 tl idi
Ayseayse5664 mihrimahsultan bende kusar falan diye önlem amaçlı aldım ama her şeyine alez aldım hem yastığına hem yatagına
Zeyneptolgacagan Yatak aldığımda uyku seti verdiler yastık yorgan kenar koruyucu. Nevresim de kendimizin kullandığı çarşaf yastık kılıfı falan canım.