Ness0 Arkadaşlar gebelikten öncede mantar enfeksiyonum olduğunu düşünüyodum ama o kadar etkilemiyordu şimdi gebeyim çok kötü bi şekilde mantar enfeksiyonu oldum kaşıntı yanma cinsel ilişkide ağrım var akıntı da aynı şekil çok fazla benim gibi bu sorunu yaşayan oldu mu nasıl kurtuldunuz lütfen söyleyinn
Bebisinizz Ness0 bende az önce böyle bi post açtım ama kimse yazmadı aynısı bende de var kalıntı yanma vs yok sadece akıntı yeşil akıntı geliyor doktor fitil başlattı ama faydası olmadı 🥺
nuurrceren Ness0 dut kürü vajinal enfeksiyonlara birebir.. ama hamilelikte nasıl kullanılıyor lütfen doktorunuza sorun o daha iyi yönlendirir 🙈 ayrıca nioli yağı var. ama içilmiyor merak etmeyin, vajinanın florasını bozmadan orayı temizliyor ve kaşıntıyı gideriyor. instagramda “tabii.store” var. öne çıkanlarda nioli yağı yorumları mevcut. bir bakın derim 🫶🏼
Tugba4268 Ness0 ben de hamile kaldım kalali ısrarla mantar olduğunu söyledim kan testlerim temiz çıktı hep . En son antibiyotik kullandım enfeksiyon için oda vajinal mantarı çoğaltti ve hiç kaşınma yanma yoktu 2 hafta kasintidan durmadım doktora gittim kan testi sonucu yoğun mantar çıktı . Vaji hex diye bir fitil verdi şimdi rahatım 1 haftadır kullanıyorum birde suya atılıp tek içimlik olan ilaçtan verdi .kesinlikle doktora gidip test yaptırın .ben her şeyi denedim sirkeli su her gün 4 defa iç çamaşırı değiştirdim ve kuru tuttum ama hiçbiri işe yaramadı.
asuyalin Ness0 vajinanızı içeri girmeden bildiğimiz beyaz kalıp sabunla yıkayın, her gün duş, sürekli iç çamaşırı değişimi azaltıyor. Bende de var galiba ama ben doktoruma falan söylemedim azalınca.
Ness0 Bebisinizz benim akıntım da yeşil gebelikte akıntı olabiliyor ama yeşil ve sarı renk de mantar oluyo sanırım
Eboz Bebisinizz elma sirkesi öneririm ne ilaç ne fitil ne krem hiç fayda etmedi o kaşıntı vs varsa bile keser
Bebisinizz Ness0 evet doktor da mantardır dedi daha öncesinde de donaxyl fitil vermişti bu sefer ki daha etkili dedi 6 gündür kullanıyorum ama bugün yine geldi bu gece son 1 tane kaldı inşallah geçer ya çok rahatsız edici
Eboz Ness0 postu yeni gördüm elma sirkesi öneririm ne ilaç ne fitil ne krem hiç fayda etmedi bana o dindirir
Ness0 Bebisinizz çok kötü gerçekten bi de ben tüm belirtileri yaşıyorum 21 nde doktora gidicem umarım iyi bi ilaç verir kurtulurum
Bebisinizz Ness0 bana doktorum sirkeli suyla taharet alabilirsin dedi ama çok sirke koyma tahriş olur, 5 litreye 1 su bardağı sirke koy dedi sirkeli suyu da kullanıyorum inşallah geçer
Ness0 Tugba4268 doktora gidicem bakalım canım gene test de isterim baksın kesin var zaten de bazen ilgisiz davranıyolar işte bi an önce kurtulayım bişey istemiyorum çok kötü bişey bu 🥺
Ness0 asuyalin sebamed in intim yıkama jelini kullanıyorum her gün iç çamaşırımı değiştiriyorum altımı kuru tutmaya çalışıyorum ama hiç bişey değişmiyo lanet bişey bu😏
asuyalin Ness0 sebamed jel falan değil, bildiğiniz hacı Şakir eski usul kalıp sabunla yıkamanız lazım. Yıkama jelleri, sıvı sabunlar daha çok azdırıyor 🙌
yanealakanealakaa Ness0 aynı şeyleri ben de yaşadım, çok kötüydü acı ağrı kaşıntı hepsi bir andaydı, artık dayanamayıp doktora gittim parol ve antibiyotik yazdı ( croxilex BID 1000 Mg) 3 kere kullandım sadece o da yarım yarım, çok büyüktü çünkü geçirdi çok şükür