Sellmaseellma İnternetteki tarife bire bir uydum süresinde çıkardım fırından ama soğuduktan sonra taş gibi oldu nerde ne hata yaptım anlamadım
Btlklnc Sellmaseellma ben kurabıyenın üstümü cıkar cıkmaz ince bir örtüyle örtüyorum yoksa gercekten tas gibi oluyor
Sellmaseellma Btlklnc hiç örtmedim yani tarifte de yazmıyodu internette de özellikle aradım üstü örtülürmü diye ama çıkmadı
Sellmaseellma 1erkekkannesiiii tarifine göre gittim ama bilmiyorum yorumlarda herkes yaptım çok güzel oldu felan demişti ya hamuru iyi karıştıramadım ya da başka bi yanlışım var
1erkekkannesiiii Sellmaseellma fırın derecesi de olabilir fanlı açtıysanız cok pişirmiştir belki ya da dediğiniz gibi hamuru tutmadı Belki