Maddi durum yoksa kadın doğum polikliniğinden randevu al yeşil alan açsınlar perinatolojiye randevu alın. Kadın dogumdaki hocalarda kötü değil sadece çok hasta olduğu için kısa süreli bakıyor ozelle devlet farkı bu açıkçası. Ben kadın doğumdaki perinatolojiye gidiyorum durumdan dolayı