Merhaba kızlar. Bu ay ovulasyon testi
İle yumurtlama takibi yaptım. 2 gun yumurtlama oldu 3 gun iliski degerlendirdik. Bugün Yumurtlamanin 1. gününün itibaren 6. Günüm. Fakat sağ kasığımda daha cok her iki kasigimda da sancı var. Ara ara belim de agriyor. 1 haftada gebelik oluşması imkansız bu sancılar hala yumurtlama dan dolayı mı oluyor adetime de 14 gün var.