Dina Selam kizlar bende 3,4 santim olcusunda miom var rahim kenarinda sizce bu dogum yapmama engel mi? Yoksa sezeryan yapib onuda aldirmak mi daha iyi doktorum dediki kendin dogum yapa bilirsin ama korkuyorum dogumda miomum patlar falan oyle shey olurmu acaba
Varol Dina 2 cocugum var bu 3.gebelik benimde 2 bucuk cm kist dedi ve ilerde beni neler bekliyo sizin gibi bilmiyom 2nide normal doğum yaptım bunda ne Olcak bilmiyom