Kızlar selam üç buçuk aylık hamileliğim bebeğin kafatası oluşmadığı için sona erdirildi. Sonrasında doktor rahimde kamera ile bakılması gereken bir alan olduğunu söyledi. Taşınacağım için de gittiğim yerde bu operasyonu yaptırmamı söyledi. Mersin’deki doktorlara baktım. Haldun Canova’nın internetteki yorumları çok iyiydi. Ondan randevu aldım ama sizin önereceğiniz başka doktor var mıdır? Mersin’e yeni taşındık o yüzden kimseyi tanımıyorum burada. Muhsin Sırım ve Aysun Efesoy’u da önerenler oldu. Ancak onlarla ilgili çok yorum göremedim. Çok zor bir süreç geçirdim. O yüzden artık iyi bir doktorla devam etmek istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏🏻