Sakaryali54 31.haftaya grdik bgn de bi mide bualntisi vr sabahtn beri dunde vrdi.boyle cikti cikicak zoe duruyorm tika basa da yemedm yemem de zaten ama normal mi ki ?
Sakaryali54 Batinseda kac haftaliksn ki cnm.bi de 3gundur afedersn buyuk abdestme ckamadm.kabiz dglm aslnda ama ne blm ikinmak istemiuorm cnku rahimde yumusama varmis gecen de oyle dedi bi doktor acile gtmistm.suyumda fazla.
Batinseda Sakaryali54 sakin ikinma zaten benimde aynı basur sorunu çıkar Allah korusun bendede yumuşama var ama suyum az 31+3 um sana bişe sorucam sende idrar kacirma gibi bı sorun var mı benim af edersin bacak arama çok islaniyo hayla çözemedim
Sakaryali54 Batinseda yok ikinmam da asla.ama mide bulantm olunca oguruyorm baya ozamn korkuyorm.yok cnm oyle bsey ama cok sik idrara gidiyorm tuvalette yatsam yeridir
Batinseda Sakaryali54 anladım canım hafif beslen biraz ye dinlen gene ye ben öyle yapıyorum midem oturuyo bı bardak da süt içiyorum bı sabah bir de gece soğuk süt hem mide yanmami engelliyor hem rahatlatıyor