Meral2158 Merhaba hanımlar az önce temizlik yaptım karnıma darbe aldım çok endişelendim bebişime bişi olmuş mudur sivri bi çekmece gibi bişiye çarptım
Nurr550 Meral2158 bi şey olmaz bebeğe gelene kadar kalın deri tabakası var, karın zarı var, rahim var ve o bebek kendine ait bi kesenin içinde bi şey olmaz
Elifderin34 Meral2158 afedersiniz anlatmak için örnek veriyorm dayak yemiş gibi böyle şiddetli çarpma değilse hiç bir şey olmaz benim karnımada küçük bir kız vurmuştu bir şey olmadı :)
Meral2158 Bebeginehasret ilk çarptığımda 2 dk falan agrısını hissettim suan geçti bebeğim hareket ediyor çok şükür ama kafasına gözüne denk geldi mi acaba diye endişelendim
immos Valla bende çoğu zaman alıyorum kızım küçük altını değiştirirken pat küt vuruyor yada gelip farkında olmadan sarılmak isterken kafa atıyor çok şükür bir şey olmadı, üzülmeyin sıkıntı olacağını sanmıyorum.
zeynepikra_61 Meral2158 Olmaz diye düşünüyorum ama yine de içinin rahat etmesi için doktoruna danisabilirsin 🙏🏻 Bende bugün göbeği hesap edemedim kapıyı kapatırken sürttum göbeğime canım acıdı ama derim kizardi sadece sonra geçti ,🤲🏻🙋🏻♀️
egemomss Meral2158 İnşallah sorun olmaz zannetmiyorum birşey olacağını. Ben küçük zannettim büyükmüş bebiş:)
1erkekkannesiiii Meral2158 ben de kapıya vurmuştum bisey olmadı karın ağrısı cok yaşarsanız bi doktora görünün içiniz rahat eder