denizarenmom dayanamiyorummmm😵💫 arkadaslar 15+3um asiri hizli acikiyorum yemek yiyorum hicbir sey yok lakin yedikten 3-4 dakika sonra sanki midem patliycakmis gibi hissediyorum. yemin ederim artik oturup aglayacagim yok mu bunun bir cozumu 🥲
Gezginbiranne denizarenmom çok şükür 34+2 deyim bahsettiginiz dönemi atlattım yavaş ve sık yiyerek ve yemek aralarında evi içerisinde dahi olsa yürüyüş yaparak atlattım tavsiye ederim belki siz de de işe yarar
Zuzu6901 denizarenmom o zamanlar sadece deli gibi kusuyordum 😂 yemek yemeyi özlemiştim resmen. Allah’ım hala bulantılarım var ama az buz yemeye başladım şükür 😂🙈
Bebekdelisi denizarenmom az az sık ye cnm ara öğünler yap bunlardan bırı laktozsuz kefir olsun içim markası
Burdem denizarenmom benim hamileligimden beri oyle yemesemde midem tıka basa dolu gibi oluyor yesem de öyle uykudan kalkınca sanki yemek yemişte uyumuş gjbi oluyorum ayva önerdiler bana ayva yedim üç gündür o hissi yaşamıyorum iyi geliyor diyorlar dogru galiba deneyebilirsiniz
Sellmaseellma denizarenmom işte bu yüzden normalde yediğimiz kadar yememiz gerek sık sık az az yemek lazım hazımsızlık olmaması için 1 tabak yemek ye yarımsaat sonra aç hissedersen yine ye
denizarenmom Sellmaseellma zaten normalde de az yiyen biriyim suanda da oyle devam etmeye calisiyorum