Hanımlar neredeyse gebeliğimin başından beri mantar enfeksiyonum var bazen darı bazen yeşil akıntım geliyor hergün değil ama 2-3 günde bir en son geçen cuma günü gittiğimde doktor başka bi fitil verdi bu daha etkili dedi ama fitili kullanmama rağmen devam ediyor bugün yine geldi akıntım bu gece de kullancam fitili sonra bitiyor sizce ne yapmam lazım gerçekten çok kafaya takıyorum artık🥺 doktor bebeğe bi zararı yok dedi ama çok rahatsız ediyor beni siz böyle durumla karşılaştınız mı neler yaptınız nasıl geçti mantar beni bilgilendirin lütfen 🙏