guzelanne23 Hanımlar dün akşam kanamam olmuştu bebeğimin hareketlerini de çok aşağıda hissediyordum ve bugün sabah hastaneye gittiğimde bebeğimin plasentasının öne geldiğini öğrendik böyle bişey başına gelen yaşayan varmı acaba?