EbruSamet ampul olarak içmiştim genelik öncesinde haftada bir ampul kaşığa kurmıştım ardından da su içip yutmuştum. ayçiçekyağına benziyor tadı. gebelikte tabi bu kadarı bir seferde önerileceğini sanmıyorum nutellaya karıştırıp yeyin şeler probleminiz yoksa 😀