Damladamla123 Arkadaşlar doğum sonrası iznimi kullanmam için doğum raporu dışında dilekçe de yazmam gerekiyor mu?Öğretmenim
Sl_kyz25 Damladamla123 hocam bana gerek yok denildi. Sadece Dr raporu bıraktım ama arkadaşımdan istediler. Bulunduğunuz ilçe mem ile alakalı olabilir yine arayın isterseniz. 🌸
Cicekk112 Kamu çalışanı olarak buraya neden soruyorsunuz. Ya müdür e yada personel işlerine sormanız lazım
Damladamla123 Cicekk112 Milli eğitimi aradım cevap vermediler.Okulum da şuan yok norm fazlasıyım o yüzden cevap alacağım kimse kalmadı.
Damladamla123 Ozge11 Ben de doğum öncesi izinde yazdım sadece 32. haftada bir daha gerekli mi bilemedim