Üç gün önce sezeryan yaptım ilk gün sütüm gelmedi vs onun stresi oldu sonra yavaş yavaş gelmeye başladı hemşireler şırıngayla besledi şimdi göğüs ucum düz olduğu için bebek kavramıyor sinirleniyor silikon uç aldım onunla deniyorum o zamanda sinirleniyor şırıngadan alıştı hızlı yemeye diğer türlü çekmekle uğraşmak istemiyor ne yapacağım ben ya