femme merhaba bence çok kötü değil benim eşimin hem ileri hareketlilik hemde morfoloji normal sayısı 0 dı doktorumuz gebelik olmicak diye bişey yok dedi ki ben zaten 10 ay önce kimyasal geçirdim tekrar olmayınca sorun mu var diye gittik doktorumuz eşime maxando diye bi vitamin verdi günde 3 kere ekstra keçiboynuzu pekmezi ve günde 1 kez Bihter çikolata önerdi bizde süreç bu şekilde ilerledi ama Bihter çikolata bence günde 1 kez verin