SebnemRasit 28-3 olduk dün kontrole gittim bebek kilosu 1.500 dedi sizce çok mu ? Biraz korktum internette 1.100 olur yazıyor. Bir de anne baba iriliğine göre değişiklik gösterir mi? Teşekkürler şimdi den 🫶🏼💟
hemsiree SebnemRasit evet boy, kilo anne babanın genlerinden gelir her bebek aynı olmaz 😊 üstelik benim bebeğim de hep o yazan aralıktan 200 300 gram fazla oluyordu doktorum hep normal demişti 😊
iremcannn1907 SebnemRasit kız iri olsa ne olcak korkulacak bişey değil ki benim ki 4300 doğdu valla daha iyi ele geliyo herşeyi kolay oldu 😂
teachervera hemsiree Merhaba 😃doktor yazısı okuyabilir misiniz? Geçen hafta şehir dışında olduğum için farklı doktora gittim kilosunu söyledi ama boyunu sormadım ultrason kağıdında yazıyordur diye şansıma yazmıyor 🙈doktor bir şeyler yazmış okuyamadım
teachervera SebnemRasit Bende anlayamadım ya normalde ultrason kağıdında yazar boyu kilosu bu gittiğim doktorda yazmıyordu