Nirmala Benm 13+5 günlük bebeğim biz folik asite 1 aylıkken başladık ne kadar daha kullanacağız sizin bilginiz var mı?
Nurr_22_22 Nirmala 12 haftadan sonra bıraktirdi bana doktorum demir ilacı d vitamini multivitamin filan verdi
Fundayakut Nirmala Ben 6 haftalıkken başlamıştım 13. Haftamda bitti sonra bir daha yazmadı doktorum 🥰 şu an D vitamini ve demir ilacı kullanıyorum
2Meyve- İlk 3 ay kullanılıyor. Benim doktorum bana yazmadı ben decavit kullaniyorum ikinci gebeliğim. 14+4
Nirmala Nurr_22_22 banada hepsini verdi o zaman doktorumla bi konusuyim söylemeyi mi unuttu acaba hala icip duruyorm
mistocookie Nurr_22_22 benim doktorum da ayni sekilde. folik asit gebelik oncesi ve ilk 12 hafta kullaniliyor.
Nurr550 Nirmala ilk 13 hafta kullanılıyor çünkü folik asit nöral tüpün kapanmasında etkili bi vitamin ve nöral tüp 13. Haftaya kadar zaten kapanmış oluyor , 13 ten sonra kullanmak gereksiz
mrvknr SemaArin vinalac ismi içinde bir çok vitamin var başka da ilaç kullanmadım zaten vitamin olarak.
Saskinannee Nirmala İlk 3 ay kullanılır dedi doktorum.3 aydan sonra demir,omega3 vitamin mineral,D vit