Besteharun67 Merhaba anneler ve anne adayları 🤗 Şubat ayında doğumum gerçekleşecek. Bebek odası yapmayı düşünüyorum fakat odamda da bir beşiği olsun istiyorum iki oda içinde beşik önerileriniz nelerdir?
Mysmrt Besteharun67 ben tek park beşik alacağım taşınması kolay olacağı için hem kendi odamda hem bebeğin odasında kullanacağım
Fundayakut Besteharun67 Benimde 2 Şubat gözüküyor doğum 🥰 Ben oda yapmadım ama uzun süre kullanabileceği ve şık bir beşik aldım canım park yataktansa bence ahşap beşikler daha güzel 😅 https://ty.gl/fr9u4m8r9n
MelisY Fundayakut herkesin tercihi farkli tabi ben kullanim acisindan oyle aldim uzun yillar kullanabilecek ileride oyun parki olarak kullanir dedim birde bi yere giderken katla koy cok pratik tasimasida
Besteharun67 Teşekkürler Bende anne yanı beşik düşünmüştüm ama ne kadar kullanbilir küçük kalırmı bilemedim park yatakla arasında kaldım odasına montessori veys büyüyen beşik arasındayım şuanda 😊